Kwa'lilas Hotel

  1. Canada
  2. British Columbia
  3. Port Hardy
  • Kwa'lilas Hotel
  • lobby
  • exterieurzicht (gebouw)
  • voorbeeld kamerinrichting
  • voorbeeld kamerinrichting
  • 15 foto's

Beperkte mobiliteit Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen. Opmerking voor personen jonger dan 21 jaar die alleen reizen Personen jonger dan 21 jaar die a

Over Kwa'lilas Hotel

Beperkte mobiliteit
Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Opmerking voor personen jonger dan 21 jaar die alleen reizen

Personen jonger dan 21 jaar die alleen reizen zonder begeleiding van een volwassene worden niet geaccepteerd. Volgens de wet moet ten minste één persoon per kamer 21 jaar oud zijn.

Ligging

  • Aan de rand van de plaats
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Port Hardy, BC (YZT): 13 minuten rijden; tot de aanlegsteiger BC Ferries: 10 minuten rijden

Maaltijden

  • Zonder maaltijden (U)
  • Aantal restaurants in totaal: 1
  • 'Ha'me Restaurant'
  • Aantal bars: 1
  • 'nax'id'-pub

Type accommodatie:

Hotel

Kinderen

  • ()

Faciliteiten

  • Faciliteiten
    • Aantal bars: 1
    • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 85
    • Aantal restaurants in totaal: 1
    • Aantal verdiepingen: 3
    • Kenmerken: karakteristiek ingericht
    • Receptie, 24 uurs
    • WiFi (inclusief)

Locatie

8
Heel goed (8+) 3 reviews
  • Locatie 9
  • Hygiëne 10
  • Kindvriendelijk 10
  • Faciliteiten 9
  • Decoratie 10
  • Personeel 8
  • Eten en drinken 10
  • Slaapcomfort 10
  • Prijs-kwaliteit 9
  • 8

    Geen toelichting bij de review gegeven

  • 8
    • Prijs-kwaliteit 8
    • Personeel 6
    • Decoratie 10
    • Slaapcomfort 10
    • Locatie 8
    • Hygiëne 10
    • Eten en drinken 10
    • Faciliteiten 8

    Goed hotel, ontvangst kon wat vriendelijker, kennelijk was de telefoon belangrijker