Hurghada Coral Beach Hotel
- Egypte
- Rode Zee
- Hurghada
Over Hurghada Coral Beach Hotel
Ligging
Hotelfaciliteiten
Kamers
Sport/entertainment
Eten en drinken
Creditcards
Faciliteiten
-
Gebouwinformatie
- Aantal eenpersoonskamers : 38
- Aantal junior-suites : 6
- Aantal kamers (totaal) : 369
- Aantal tweepersoonskamers : 93
- Gebouwd in het jaar : 1992
- Jaar van renovatie : 2012
-
Hoteltype
- Strandhotel
-
Strand
- Ligstoelen
- Parasols
-
Hoteluitrusting
- 24 uur geopende receptie
- Airconditioning
- Bar(s) : 1
- Conferentiezaal : 1
- Fietsenverhuur
- Garderobe : 1
- Hotelkluis : 1
- Huisdieren
- Internetaansluiting
- Kapper : 1
- Liften : 1
- Medische dienst
- Miniclub
- Minimarkt : 1
- Parkeergarage
- Parkeerplaats
- Pub(s) : 1
- Restaurant(s) : 2
- Roomservice
- Speelkamer : 1
- Theaterzaal : 1
- Toegankelijk voor gehandicapten
- Tv-lounge : 1
- Wasgelegenheid
- Wasservice
- WiFi hotspot
- Winkels : 1
-
Kamer
- Badkamer
- Centrale verwarming
- Haardroger
- Kingsize bed
- Kitchenette
- Kluis
- Koelkast
- Lounge
- Magnetron
- Minibar
- Mogelijkheid om zelf thee en koffie te zetten
- Plavuizen
- Rolstoeltoegankelijk
- Televisie
-
Maaltijden
- All-inclusive
- Continentaal ontbijt
- Dieetkeuken
- Diner à la carte
- Diner buffet
- Diner menukeuze
- Halfpension
- Lunch menukeuze
- Lunchbuffet
- Ontbijtbuffet
- Volpension
-
Sport / amusement
- Aerobic : 1
- Animatie voor kinderen : 1
- Animatieprogramma : 1
- Bananenboot : 1
- Beachvolleybal : 1
- Biljart / snooker : 1
- Buitenbad(en) : 2
- Darts : 1
- Duiken : 1
- Gymnastiek : 1
- Jeu de boules : 1
- Kinderbad/gedeelte : 1
- Ligstoelen : 1
- Massage : 1
- Paardrijden : 1
- Parasols : 1
- Pool-/snackbar : 1
- Sauna : 1
- Squash : 1
- Surfen : 1
- Tennis : 1
- Waterski : 1
- Whirlpool : 1
- Windsurfen : 1
-
Afstanden
- Strand : 400 m
-
Hygiëne
- Afstandsregels
- Beschermingsmiddelen voor personeel
- Contactloos betalen
- Contactloze check-in/check-out
- Desinfectiedispenser
- Gebruik van algemeen verkrijgbare desinfectiemiddelen
- Geen frequent aangeraakte voorzieningen
- Geen frequent aangeraakte voorzieningen in openbare ruimtes
- Gezondheidscontroles bij het personeel
- Handdesinfectiemiddelen voor gasten
- Housekeeping alleen op verzoek
- Hygiënetraining voor personeel
- Preventieschermen
- Tijd tussen kamerreserveringen
- Verscherpte reinigingsmaatregelen
Locatie
-
Diverse keren afgelopen jaren hier geweest en laatste keer Maart 2022. Echter is dit hotel in prijs omhoog geschoten en is de prijs/kwaliteit niet meer in verhouding. Gemiddeld ga je voor 8 dagen tussen de 1100 en 1300 euro betalen en dat is dit hotel niet waard. Kwaliteit van het eten is daarbij ook omlaag gegaan. Alleen kleine worstjes en hamburgertjes gegeten, ook nog lauw. De frituur is niet in staat om knapperige frietjes te maken . Geen diversiteit. Hotel in deze prijsklasse verwacht je geen kapotte en oude ligbedden/kussens, badlakens zijn aan vervanging toe. Schimmel bij het bad waarin je moet douchen met een vies douchegordijn, een föhndraad die is ontmanteld. De paden op het resort worden steeds slechter (lees kapot) waardoor je echt moet uitkijken waar je loopt om niet te vallen. De stoffen stoelen in de eetzaal zitten vol met plekken, voor kleine flesjes water moet je betalen. Er was dit jaar alleen rode wijn en alleen gratis bij het eten. Al met al is het ons behoorlijk tegen gevallen deze keer , heel jammer want de ligging van dit hotel is prettig als je wat achteraf wilt zitten. Voor deze prijzen die ze nu voeren krijg je in andere hotels meer waar voor je geld.
-
Diverse keren afgelopen jaren hier geweest en laatste keer Maart 2022. Echter is dit hotel in prijs omhoog geschoten en is de prijs/kwaliteit niet meer in verhouding. Gemiddeld ga je voor 8 dagen tussen de 1100 en 1300 euro betalen en dat is dit hotel niet waard. Kwaliteit van het eten is daarbij ook omlaag gegaan. Alleen kleine worstjes en hamburgertjes gegeten, ook nog lauw. De frituur is niet in staat om knapperige frietjes te maken Geen diversiteit. Hotel in deze prijsklasse verwacht je geen kapotte en oude ligbedden/kussens, badlakens zijn aan vervanging toe. Schimmel bij het bad waarin je moet douchen met een vies douchegordijn, een föhndraad die is ontmanteld. De paden op het resort worden steeds slechter (lees kapot) waardoor je echt moet uitkijken waar je loopt om niet te vallen. De stoffen stoelen in de eetzaal zitten vol met plekken, voor kleine flesjes water moet je betalen. Er was dit jaar alleen rode wijn en alleen gratis bij het eten. Al met al is het ons behoorlijk tegen gevallen deze keer , heel jammer want de ligging van dit hotel is prettig als je wat achteraf wilt zitten. Voor deze prijzen die ze nu voeren krijg je in andere hotels meer waar voor je geld.