ibis London Excel Docklands

  • ibis London Excel Docklands
  • 6 foto's

Het hotel heet de gasten in Londen welkom.

Over ibis London Excel Docklands

Ligging

Het hotel heet de gasten in Londen welkom.

Hotelfaciliteiten

Het hotel beschikt over 278 kamers en over 3 liften. Het vriendelijke personeel aan de receptie is graag bij alle vragen behulpzaam. Tot het serviceaanbod behoren een bagagedepot, een kluis en een wisselkantoor. In het hotel is Wi-Fi verkrijgbaar. Het verblijf beschikt over verschillende faciliteiten die voor gehandicapten toegankelijk zijn. Rolstoelvriendelijke faciliteiten zijn beschikbaar. Er zijn winkels die tot rondneuzen en flaneren uitnodigen. Tot de overige voorzieningen van het hotel behoort een tv-ruimte. De gasten die met de auto komen, kunnen in een garage of op de parkeerplaats parkeren. Onder de beschikbare voorzieningen bevinden zich een 24-uurs beveiligingsdienst, een autoverhuur, een medische dienst, roomservice, een wasservice en een muntwasserette. Voor fietsers staan parkeerplaatsen gereed. Bij het zakendoen kan van het businesscenter gebruik worden gemaakt en staat een fax ter beschikking.

Kamers

Airconditioning en een verwarming zorgen voor een prettig luchtklimaat in de kamers. De met vloerbedekking uitgeruste kamers beschikken over een tweepersoonsbed. Extra bedden kunnen worden aangevraagd. Bovendien zijn een kluis en een bureau beschikbaar. Ook een thee-/koffiezetapparaat behoort tot de standaardvoorzieningen. Een strijkset is voor het extra comfort van de gasten verkrijgbaar. Bovendien zijn een telefoon, satelliettelevisie, een radio en Wi-Fi beschikbaar. In de badkamer, uitgerust met een douche en een bad, vinden de gasten een föhn. De gasten genieten in de badkamers cosmetische producten en een handdoekenset. Bovendien zijn rolstoelvriendelijke kamers met een barrièrevrije badkamer te boeken. Het hotel beschikt over gezinskamers en niet-rokerskamers.

Sport/entertainment

Voor degene die ook op reis wil blijven sporten, biedt het verblijf de mogelijkheid tot golfen. Copyright GIATA 2004 - 2025. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 125551

Eten en drinken

Het culinaire gedeelte bestaat uit een restaurant en een bar. Iedere dag worden een uitgebreid ontbijtbuffet en middagmaaltijd geserveerd. Op speciaal verzoek biedt het hotel dieetgerechten aan. Daarnaast stelt het hotel speciale menu's beschikbaar.

Creditcards

De volgende creditcards worden in het verblijf geaccepteerd: Visa, Diners Club en MasterCard.

Faciliteiten

  • Gebouwinformatie
    • Aantal kamers (totaal) : 278
  • Betalingsmogelijkheden
    • Diners Club
    • MasterCard
    • Visa Card
  • Hoteluitrusting
    • Bar(s) : 1
    • Conferentiezaal : 1
    • Fietsenkelder
    • Hotelkluis : 1
    • Huisdieren
    • Internetaansluiting
    • Liften : 3
    • Medische dienst
    • Parkeergarage
    • Parkeerplaats
    • Restaurant(s) : 1
    • Roomservice
    • Toegankelijk voor gehandicapten
    • Tv-lounge : 1
    • Wasgelegenheid
    • Wasservice
    • WiFi hotspot
    • Winkels : 1
    • Wisselkantoor : 1
  • Kamer
    • Airconditioning (centraal geregeld)
    • Badkamer
    • Centrale verwarming
    • Douche
    • Haardroger
    • Internetaansluiting
    • Kluis
    • Ligbad
    • Mogelijkheid om zelf thee en koffie te zetten
    • Radio
    • Rolstoeltoegankelijk
    • Tapijtvloer
    • Televisie
    • Tweepersoonsbed
  • Maaltijden
    • Dieetkeuken
    • Ontbijtbuffet
    • Speciale aanbiedingen
  • Sport / amusement
    • Golf : 1
  • Hygiëne
    • Afstandsregels
    • ALLSAFE (Accor/Bureau Veritas)
    • Beschermingsmiddelen voor gasten
    • Beschermingsmiddelen voor personeel
    • Contactloos betalen
    • Contactloze check-in/check-out
    • Desinfectiedispenser
    • Gebruik van algemeen verkrijgbare desinfectiemiddelen
    • Geen frequent aangeraakte voorzieningen
    • Geen frequent aangeraakte voorzieningen in openbare ruimtes
    • Gezondheidscontroles bij het personeel
    • Handdesinfectiemiddelen voor gasten
    • Housekeeping alleen op verzoek
    • Hygiënetraining voor personeel
    • Medisch teleconsult
    • Mondkapjes voor gasten
    • Preventieschermen
    • Tijd tussen kamerreserveringen
    • Verpakte gerechten
    • Verscherpte reinigingsmaatregelen